1.

2015.10.08 13:35

Selamat datang! 

 
Nem tudom, hogy hogyan írjam az időpontokat, mivel 5 óra időeltolódás van. Most például délelőtt 11 óra múlt itt, míg nálatok reggel 6 óra.
 
Budapestről 12:50 szállt fel a gépem, majd 5 óra utazás után szállt le Dohában. Ezután át szálltam egy Colomboba induló repülőre. Colomboba is 5 óra volt a repülőút. Colomboból indult a repülőgépen Jakarataba, Indonézia fővárosába. Igen, ez az út is 5 óráig tartott. Helyi idő szerint fél kettő körül érkeztem meg. El kellett még intézni a vízumot, aztán jöhettek ki a repülőtérről. Hála Istennek a bőröndöm is szerencsésen megérkezett, ami azért nem volt annyira biztos. A repülőtérről taxival a metropoliszon keresztül (20 milliós város- a világon az 5. legnépesebb város) egy órás utazás után megérkeztem a helyi verbita (SVD) házba. Hihetetlen nagy szeretettel, es nyitottsággal fogadtak. Minden elő volt készítve az érkezésemre. A finom de erős vacsora után rögtön le feküdtem aludni, hisz az utolsó 24 órában kb. 3 órát tudtam aludni. Ma délelőtt csináltunk egy kis sétát, itt a környéken. Teljesen más, mint Európa. Megy az ember az utcán (a helyiek szerint kis utca a 4 sávos út) es minden 5. lépés utan megcsapja az embert a különböző fűszerek, nyitott konyháknak az illata. Mindenhol pálmafák es hasonló pálmafa kinézetű növények es fák nőnek. A virágos kertekben orchideák, az út szélen pedig hibiscus bokrok nyílnak. Pénteken azonban elhagyom a várost, es tovább utazom a végleges helyemre, Maumerebe, Floresre.